Gå til innhold

Da har jeg født! Han kom som en kule! Jøss for en opplevelse!!


Tessa-81

Anbefalte innlegg

Fødte min sønn 22.08 kl 22.28. Hadde blitt innlagt mandag pga svangerskapsforgiftning, og fikk modningstablelett tirsdags formiddag. Den responderte kroppen bra på, og jeg hadde 2cm åpning til neste tid for ny modningstabelett. Da jeg fikk den klokken fem kjente jeg at den virket, men fikk ingen rier, men kynnere. klokken åtte bøyde jeg meg frem for å smøre meg en skive, da smalt det kraftig i magen og jeg forstod at vannet kom til å komme....det gjorde det. Riene startet umiddelbart og de kom med 2min mellomrom. Jeg innsisterte på klyster og fikk det og gikk i dusjen etterpå, var skikkelig vonde rier og de kom hyppigere og hyppigere. Ble straks fulgt på føden, da var klokken nesten halv ti om kvelden. Riene ble veldig intense og var omtrent umulig å sitte i ro da epiduralen skulle settes. Fikk ingen effekt av den da jeg plutselig fikk pressrier og gutten stod nede i bekkenet. Han kom ut rett før halv elve, to timer etter vannet gikk. Super rask fødsel med verdens nydeligste gutt som resultat! Holder på å spise han opp og er så lykkelig så lykkelig. Mangler bra å få et underliv jeg kan sitte på nå, så er jeg over lykkelig!

 

Det var hurtigversjonen av min fødsel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...