alvis Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Jeg er gift og elsker mannen min men av og til har jeg bare lyst å kasta ham ut! Vi har en nydelig gutt på 2 år og jeg er nå gravid i uke 37. Jeg har i måneder prøvd å finne ut av hva vi skal gjøre med vogn. Tvillingvogn eller ikke? Ny vogn til babyen eller ny sove vogn til gutten i barnehagen? Ståbrett eller ikke? Jeg har prøvd å diskutere dette flere ganger og får aldri noe svar eller noen diskusjon ut av det. "-Ja, nei, vet ikke, det er vanskelig. Vi får se det ann". Så har jeg då endelig blitt enig med meg selv om hvordan vi skal gjøre det og er fornøyd med det. Flott sier min gode mann. Da gjør vi sån, bare finn den vognen vi skal kjøpe. Javel, jag finner ut, med hjelp av dere hvilken vogn og finner en på finn.no og sier jeg er intressert. Spørr mannen min om vi kan hente den i helgen og så sier han:" Jamen, hvordan er det med søskenvogn, og skulle vi ikke prøve ståbrett først og hva med å prøve låne en vogn og kan vi ikke se det litt ann" Herregud! Han har ikke hørt et ord jeg har sagt de siste måneder....og se det ann!!!!!! Hvor lenge skal vi se det an når jeg er 37 uker på vei? Hormoner eller utroligt irriterende mann?
Gjest Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Høres ut som ganske mange andre menn, spør du meg... Han er ikke tilfeldigvis skytte, altså født i skyttens tegn?
petite fleur Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Kjenner meg så godt igjen! Er jo sef fryktelig glad i min kjære, men av og til blir jeg helts sjokka fordi jeg ahar snakka flere ganger om en ting, så kommer det fram flere MÅNEDER senere at han egentlig ikke har fulgt med.....Grrrrr! Så jeg vil si: JA, utrolig irriterende mann!
alvis Skrevet 31. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2007 Nei, han er jomfrue:) Alt vi flinke kvinner skal stå ut med med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå