Gå til innhold

Dele soverom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har to barn, men bare ett barnerom? Jeg har veldig lyst på en liten baby, men skal de få hvert sitt rom, må vi flytte. Det har jeg ikke så lyst til.

Hvordan funker det med to på samme rom? Må da si at datteren vår er over 4 år, og en ny er ikke helt planlagt ennå. (bare i hodet mitt....) Går det greit? Tenker på å våkne om natten og sånne ting....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi flytter inn i nytt hus nå, der er det bare 2 soverom i hovedetasjen. Vil ikke sende noen av dem opp på loftet alene enda, eller la dem ligge nede alene mens vi ligger oppe, så derfor skal de dele soverom noen år. Gjorde det selv med min søster, var koselig det=)

Men det er bare 16 mnd mellom mine da. Synes 5 år blir litt i meste laget... Når babyen er ferdig med nattmat, men fremdeles muligens våkner på natta blir jo det veldig forstyrrende for et skolebarn.

Men hvem vet, kanskje fårdu en engel som sover hele natta gjenom!

Skrevet

Kanskje jeg kun kan produsere snille barn? Tror nok det.... Hehehe... Ja, ja... Man finner sikkert en løsning når den tiden kommer. Men takk for svar!

Skrevet

mine deler soverom...går sån passe, hehe:) men mine er mye tetter enn hva dine er,så de "fyrer" hverandre litt opp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...