Nicita73 Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Gutten min har vært fryktelig sutrete i en ukes tid, i dag har det gått i ett. Han har ikke feber, regner med at det er tenner. Gav han litt Paracet nå til kvelden, det gikk 10 minutter så var han min blide glade sjarmør igjen. Vet det er noen som mener man ikke burde gi Paracet for sånne "småting" Hvor setter dere grensen ved å gi paracet til deres små?
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Når tullemor har vondt har feber eller ubehag gir jeg paracet. Ingen betekligheter med det. Paracet er ikke farlig om babyen er frisk og man ikke overstiger dose som står på esken.
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Gutten min får paracet hvis han er veldig utilpass pga tenner. Eller hvis han får feber på over 39 grader. Nå er jeg blandt de som ikke har angst for å gi smertestillende en gang i blandt. Gjør det som virker best på min gutt
fru tekopp Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Jeg har vel egentlig ikke noen grense, men ser ann litt fra gang til gang. Nå er jenta vår 4 år og vel så det, så hun kan si fra hva som er galt. Hun har våknet en del ganger om natten i sommer med voksesmerter. Har da gitt paracet for det. Ellers har det vært når hun har hatt feber. Hvis gutten din har tenner på gang, kan jeg anbefale sånn tann-greie du får kjøpt på apoteket. Det funket i hvertfall veldig bra her i huset. Håper gutten din blir sitt gamle jeg igjen snart!
Nicita73 Skrevet 31. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. august 2007 Har Dentinox, men det ser ikke ut til å hjelpe, han plages så stakkar, så jeg håper de snart kan bryte gjennom.
fru tekopp Skrevet 31. august 2007 #6 Skrevet 31. august 2007 Da ville jeg gitt paracet. Hvis du gir den i flytende form er det jo veldig enkelt å redusere dosen også. Litt vanskeligere om du bruker stikkpiller. Håper for deres og guttens skyld at det blir fort bra!
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 31. august 2007 #7 Skrevet 31. august 2007 Den derre dentinox'en er ikke mye hjelp i her heller Eller det vil si den virker i sånn ca 3min,så er det HYLSKRIK igjen, kan jo smmøre dentinox til den store gullmedaljen da..hehe.. Neida,paracet er ikke farlig så sant man ikke overskrider dags dosen og kanskje ikke hver dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå