månejenta Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Jeg er 41 år og ny her. Har 3 barn fra før, 17år, 15år og 14 mnd. Nå forsøker jeg og gubben på å få til en ny spire. Men det ser ut til å ta tid. Sist satt den i boks i 9pp, nå er vi i 4pp. Har IKM 12 sept. Lurer på om det at veslejenta ennå vil ha puppen er det som gjør at vi ikke får det til????? Har fått så mange kommentarer på det fra venner. Ønsker alle som prøver, og alle gravide lykke til.
bente69;) Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 hei og velkommen til oss:) Håper du snart har en spire på plass:) Vi har ei snuppe som var 3 år i juni, som ble til på 1 pp. Nå er vi i vår 28 pp eller 29 pp har kommet litt ut av tellinga. Selv blir jeg 38 år i morgen, mens gubben var 42 på forsommeren. Tvi tvi:))
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Hei og velkommen ) De sier jo det at amming kan virke litt prevantivt... Så kanskje det går lettere når/om dere slutter med den... Lykke til !
Agne Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Hei. Blir så glad når jeg ser at det er flere på min alder som er her, er selv 41 og har som du tre fra før. Glad for å se at det er flere som har store barn, min eldste er 16 og hun er flyttet på hybel. nr to blir 13 og nr tre er 5.
Gjest Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 Velkommen hit Er selv 37 år foreløpig, med tre barn i tenårene. Har snart prøvd i to år... med en MA innimellom der. Lykke til
martine68 Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 Hei og velkommen hit. Å så heldig du er som kan kose deg med lillejenta mens du venter på ny spire. Det trenger jo ikke bety noe at du fortsatt ammer. Det er jo bare så koselig å amme så jeg skjønner godt du ikke har gitt slipp på det enda. Masse lykke til fram mot ikm.
månejenta Skrevet 2. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. september 2007 Takk for det. Har prøvet å slutte i flere mnd, men vesla vet å finne fram selv. Skal slite hardt for å få henne til å slutte. Håper du også snart er heldig å har en spire på plass. Ønsker deg også lykke til
månejenta Skrevet 2. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. september 2007 Er så godt å være innom her. Ser at vi er mange som sliter, Men heldigvis er det noen som er heldige etter hvert også. Det gir inspirasjon til å fortsette. Min mann er 42, veslejenta er hans første, så det er klart han ønsker seg flere. Jeg terga han i bryllupstalen i fjor og sa at om vi henger i så klarer vi 5 til før vi fyller 50. Ble litt hakeslepp på resten av slekta da, men jeg kunne godt tenke meg det.
månejenta Skrevet 2. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. september 2007 Må også si at det er godt å se at vi er flere som er over 40. Kan være godt å få en liten å kose med når de store flytter ut. Min eldste bor hjemme ennå, men tror hun flytter ut så snart hun har muligheten. Håper du snart kan kose deg med en liten spire som vokser og koser seg.
Dotten Skrevet 4. september 2007 #10 Skrevet 4. september 2007 Hei og velkommen inn hit Jeg er 36 år og har ei snuppe som fyller 2 år nå om et par uker. Vi sliter nok også litt med nr. 2. Er i min 14. pp så ting tar tid gitt. Snuppa satt på ca 4. pp, så bortsett fra ev. alder, kan ikke jeg se noen grunn til at dette tar tid. Nå har vi ikke vært hos legen enda, men tenkte å prøve akupunktur før vi går til steget og ber om utvidet hjelp! Masse lykke til til dere, og håper dere får det til snart. Vet ikke om ammingen hindrer noe som helst jeg. Vet om flere som har fullammet og blitt gravide, så dette er individuelt som alt annet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå