Gå til innhold

Nei, da skal jeg legge meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir en slitsom dag i morgen med lunch og shopping i Cannes.

Ok, maa nevne grillinga i morgen kveld ogsaa da :)

Tenk naar jeg skal flytte langt uti gokk i Norge - hva fader skal jeg skrive da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godnatt:-) Jeg er for sur til å køye enda.

Skrevet

Mmm, ja... jeg kan huske akkurat hvor slitsomt det var med shopping og lunch i Cannes. Spesielt de to dagene jeg og veninna hadde barnefri, lå på myyk solseng nede ved vannkanten, lunchen kom på sølvbrett, noe kyllinggreier, suuper iste, og oppskåren frukt...

Shoppingen i etterkant var faktisk så hard at vi måtte ta oss noen cocktails og pannekake med sjokolade og is...

*mimre og misunne*

Skrevet

Jeg tror jeg også køyer. Jeg skal IKKE shoppe i Cannes i morgen. Derimot skal jeg innom eksotiske Bohus og kikke etter en hattehylle. Og som den ekte masochisten jeg er, så skal jeg sykle 1,5 mil for å kjøpe lørdagsgodt ;)

Skrevet

Uff, ja det blir nok ille slitsomt. Kjøp haugevis av lavendelposer og såpe fra Marseille for å ha med hjem. Har fremdeles godt med lavendelsåpe fra i sommer. Franske følelser hver gang jeg vasker meg:)

Skrevet

Vet du forresten at lavendelplanter trives og vokser bra her i Norge? Har en "hekk" på 5-6 meter som er ferdig høsta, og blomstene henger til tørk. Ble veldig mye i år:)

Skrevet

Nei, det visste jeg ikke. Tok du med hele planter hjem?

Skrevet

Plantene er kjøpt på plantasjen. Hadde de også på hytta i "innlandet" hvor vintere kunne være hardere enn her ved kysten. Er det snø, beskyttes de av snøen, ellers må de dekkes til. Vet at de har tålt over 30 kuldegrader.

Skrevet

Ok, saa jeg slipper aa röske med meg fra en eller annen park *fnis*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...