femtemannpåveg! Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Noen mener en kan, andre ikke! Noen som vet? Svar raskt, vær så snill! Klem!
mrss83 Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Jeg holder meg unna alt som ikke er kokt eller stekt av kjøtt. men leser forskellige ting over alt! så hvem vet. Min mor fikk fikk sjokk da vi snakket om alt jeg ikke skulle spise, for når hun var gravid med meg og søss fikk hun beskjed om ikke å spise rådt kjøtt bare... sorry du ble kanskje ikke no klokere?!
Gjest mphs Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Nei man bør ikke spise rått kjøtt når man er gravid. Unntaket er om du fryser det først.
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 du bør fryse all spekemat et døgn før du spiser det
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 Jeg haddde oxo en periode helt dilla på fenalår,& engstet meg selvfølgelig for om at jeg kunne spise det.Så jeg snakket med legen min,& jada...skulle bare spise det med GOD samvittighet så lenge man ikke overdriver )....Så du skal bare spise & kose deg,vennen )
jordbærsjokolade Skrevet 31. august 2007 #6 Skrevet 31. august 2007 Gå inn på matportalen og gjør deg opp din egen mening du:) www.matportalen.no. Det er ikke mengden kjøtt du spiser som er farlig, det er om kjøttet du spiser er infisert eller ikke. Kan være nok å spise en bitte liten skive...eller du kan være heldig å spise to tonn uten at det gjør noe. Jeg hadde ikke turt å anbefale deg å bare spise og kose deg
Gjest Skrevet 31. august 2007 #7 Skrevet 31. august 2007 Hørs ut som en merkelig lege... Det er som andre nevner her. Det er ikke mengden det kommer ann på. Jeg ville ikke vært så rask med å anbefale andre hva de kan spise, for hva om det skjer noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå