Gå til innhold

Dere som er frelste på I.D pudder, sjekk her----->>

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er en serie mineralpudder som er mer naturlig (færre ingredienser) og myyye billigere enn i.d Bare Minerals. Jeg har prøvd det i en mnds tid nå, og må si meg meget fornøyd. Har tidligere prøvd I.D, og helt ok fornøyd, men hallo - for en pris. På hjemmesiden her kan du bestille GRATIS prøver (porto 30NOK) og finne din farge på foundation og blush.

www.everydayminerals.com

Gå inn på Custom Kits og klikk på Free Samples. Velg 5 fargeprøver, max 1 sett pr.bestilling. Kan bestille flere ganger på rad om du vil. Skal rekke til 3-6 appliseringer,men jeg synes de varer mye lenger :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter, så flest mulig kan dele min glede over nyoppdagede gullgruve :-))

Skrevet

Jo, men her må man betale frakt og da ble det ikke så billig allikevel : )

Skrevet

Wow så billig! :)

Du har vel ingen anelse hva en som bruker medium og medium beige i i.d. vil passe i den serien der?

Skrevet

Man får id sminken billigere på ebay enn på strawberrynet da.

På strawberrynet betaler man 70kr for 2g. om man gjør det om til en normalstr boks på 9g blir prisen 315kr. I norge koster en 9g boks rett i underkant av 400kr.

På ebay får man en 9g boks mellom 100 og 200kr alt etter auksjonen. Jeg betalte 160kr inkl frakt. Så der er mye penger å spare;)

Skrevet

Takk for tipset!!! Gratisprøver og en børste er bestillt;)

Skrevet

jeg må bare legge til at mineralene i ID er der for en grunn:) mot urenhud og for di som ikke har urenhud.

er det mindre ingredienser er det ofte oljer i de( trenger ikke være flytende) og det er ike helt heldig.

kan oxo være en del parabener i det og det gir en hormon forandring i huden

det kan gjøre at man får økt hårvekst osv osv.. selvsagt over lengre tid.

jeg jobber med ID og har hatt en del kurs i det, de som selger ut ID i norge er en bedrift som heter Dermanor som ligger utenfr oslo, de har gått igjennom alle lignende produkter for å finne oen likheter.

men di har kommet frem til at ID er best for huden

føyer oxo til at ID blir brukt på rikshospitalet på ny oppererte,(gjør at sår gror lettere:)

så kanskje det koster litt mer, men er faktisk bedre for huden:)

ikke ment som krangling:)

Skrevet

Hvilken farge er medium beige -eller den fargen som passer til de fleste?

Skrevet

ISADORA har nettopp lansert en serie med mineral-makeup som er like bra som ID sin - og mye billigere! Den finnes over hele landet i blant annet Cubus. Kan anbefales!!! Flotte farger og konsistenser og tilhørende makeup-koster.

Skrevet

medium beige er den som går til de feste. har du mye gult i huden anbefaler jeg light i stdet men mange kan bruke fairly light med solpudder over da man er mørkere om sommeren enn om vinteren:)

Skrevet

Jeg har aldri brukt id-sminken, men testet pudderet, og vil gjerne kjøpe en boks. Prøver å finne det på strawberrynet, men finner ingenting? Er det noe annet navn jeg skal søke på?

Skrevet

Har brukt både I.D, Everyday Minerals og Isadora og må bare si at Isadora sin var dårlig! Med de andre kan en påføre flere lag og dermed dekke ujevnheter og mørke ringer, men dette går inn an med Isadora sin.

Dere som lurer på fargene på Everyday Minerals, bestill prøver! De har mange farger og er veldig ulik I.D sine.

Skrevet

OG påvirkbar som jeg er så har jeg nå gått til innkjøp av en slik pakke med 10 øyenskygger, en børste og en slik gratis pakke;) Alt til den nette sum rett under 200kr og ingen moms (håper jeg, så sant ikke dollarkursen svinger litt her)

*Jeg er bare såååå lett påvirklig* hehe

Skrevet

Hvor bestillte du??

Skrevet

kan jeg få det inn med teskje takk :-))

finner ikke ut hvor jeg skal gå for å finne prøvene .....

jeg er normal tror jeg i huden, men er mørt i håret, så har ikke tander hud.

Skrevet

Gikk inn på www.everydayminerals.com og bestilte der.

Skrevet

Gikk inn på www.everydayminerals.com

Trykte så på "custom kits", en blå knapp oppe i det venstre hjørnet.

Der kan man velge mellom ulike "kits". Blant annet det gratis prøve "kitet"

Aner ikke noe om fargene da, jeg bare tok noen som så ut som de kunne passe... Tok en råsjans liksom;)

Skrevet

Oppdaget akkurat at de har en RABATTKODE. Så om dere skal bestille så bruk den, da får dere 5% rabatt.

Oppdaget selvfølgelig det etter jeg hadde bestilt...

Bare å klikke på til venstre på "specials

Click here to see our weekly all-natural makeup specials!" knappen

Skrevet

Et tips forresten!

Jeg har bestilt 3-4 gratissett og har dermed ganske mange småkrukker med forskjellige nyanser på foundationen. Jeg kjøpte derfor 2 tomme krukker (ligger under Accesories) og blandet sammen selv til riktig farge. Koster 3 dollar stk. Evt kan man kjøpe tilsvarende tumme krukker på HM ol.

:-D

Skrevet

Er det noen som fører dette merket i Norge? Håpløst å finne farge ut fra nettsiden, spesielt når det er 50 farger å velge i!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...