Gå til innhold

Hva skal dere bruke i vogna i vinter?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har kjøpt voksipose, men den er for stor til liggebaggen, så venter med den til hun skal over til sportsvogna. Inntil det tror jeg at vi satser på dyne, for har sånn bag som lukkes helt igjen - blir veldig varmt nedi der. Hvis det blir for kaldt får vi kjøpe en tynnere pose enn voksi-en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det blir ordentlig kaldt til vinteren skal vi bruke den gamle skinnposen jeg brukte selv faktisk. Ble selvsagt renset og vasket da storebror brukte den for snart 4 år siden. Er fortsatt like fin, og har bare et pent teppe/pledd oppå.

Har en tynnere vognpose som vi snart kan begynne og bruke. Ellers anbefales saueskinn som underlag. (For de som ikke har, kan jo dette være en grei og praktisk sak å ønske seg i dåpsgave..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg tror jeg kommer til å gjøre d samme med veslegutten som jeg gjorde med søstra hans på 4 år. Jeg bruker skinnfell som underlag, d er mykt, varmt og isolerende, samtidig som d "puster" og ikke blir for tett. Oxo bruker jeg vogndyne med overtrekket til vogna. Når han flyttes over i sportsvogna begynner jeg med skinnpose fordi jeg ikke var helt fornøyd med voksiposen jeg hadde når datteren min var mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en voksi pose som er brukt to vintre til storebror og siden den er like fin skal lillebror få den i vinter. Regner med at det blir to vintre på han også og så sparer vi den til 3. og evnt 4.mann....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...