Marge Simpsons Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Ser flotte innlegg med overskriften: jeg trenger tips til god glasur til muffins. barne bursdag i morgen. Nå er livet godt. ;o) jeg vil bidra til litt skravling.... Hva er forskjellen på LCD tv og PLASMA tv? Jaggu...her inne på kranglesiden har vi det godt folkens ( godt moderator har satt opp advarsel på å gå inn her på eget ansvar ;o) ).
KaMa Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Og alle nevnte innlegg er det fullt mulig å gi akkurat den responsen du syns de fortjener. Velbekomme.
Süsse Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Jeg bor her, saa jeg driter i hvilke overskrifter jeg har.
Gjest illt på kukeluren Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Du er hva du spiser, som det kjekkoggreie neket på tv3 serverte med permasmil og str 36-kropp. Og krangle er hva den blir fora med - garbage in, garbage out.
ragna Skrevet 31. august 2007 #6 Skrevet 31. august 2007 føkk ju bitsj.. overskriften på mitt innlegg (som du refererer til) var ment som ironi. det har vært mye skravling her inne i det siste. men ser ikke at du bidrar til vettuge diskusjoner? drit i din egen bukse!
Gjest illt på kukeluren Skrevet 31. august 2007 #7 Skrevet 31. august 2007 Ingenting, det er det som er problemet - ei rimelig perfekt permasmilende trønderberte som forteller folk hvor motbydelige de er i sin matbruk og sitt fett, med samme nyfrelste "jegblunkeraldri"-glede over å ha funnet veien, sannheten og livet som de mest hjernevaska Jesusfolka, bare at hun er verre, i og med at hun har hele helse-vitenskapen på sin side.
Gjest illt på kukeluren Skrevet 31. august 2007 #9 Skrevet 31. august 2007 Noen fordeler ved å bo et annet sted... da surfer du ikke ved en feiltakelse innom programmer som får deg til å skjønne Elvis bedre og bedre.
Huldretuss Skrevet 31. august 2007 #10 Skrevet 31. august 2007 Så flott, der fikk du fortalt alle at du brukte str 36! (PS: det gjør jeg også ;o)
Huldretuss Skrevet 31. august 2007 #11 Skrevet 31. august 2007 Og vips - der fikk jeg også sagt det! Herlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå