mamma`n til Amalie og Albert Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 ja jeg vet det finnes en egen side om keisersnitt.... er det noen som har opplevd arrbrokk??
ALIICE Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Nei, ikke hatt det selv og ingen av mine bekjente har hatt det heller. Her har vi kun ks uten komplikasjoner=)
Mamma til verdens beste barn Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Hei, har hatt to men har ikke opplevd brokk. Har lav smerteterskel og tok livet veldig med ro, eller så mye som mulig da..
Giftmamma med2jenter Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 har tatt ks, men ikke opplevd arrbrokk nei..
Tøysetipp Skrevet 31. august 2007 #6 Skrevet 31. august 2007 Meget uproblematisk her også. Fikk en liten kul som forsvant av seg selv,men utover det så gikk alt veldig fint:-)
mamma`n til Amalie og Albert Skrevet 31. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 31. august 2007 Vet ikke om jeg ahr arrbrokk enda, skal undersøkes om 2 uker... krysser fingrene... men har fryktelige smerter innimellom på den ene siden av og til... kan vare fra noen minutter til timer , ikke hver dag, noen ganger noen ganger i uken og noen ganger noen ganger i mnd.... altså ikke et system på ondtene ... smertene kan minnes om sterke menssmerter...
Tøysetipp Skrevet 31. august 2007 #8 Skrevet 31. august 2007 Jeg hadde også smerter som kunne ligne på sterke menssmerter av og til. Spesielt dersom det var kaldt. Riktig god bedring og lykke til:-)
mamma`n til Amalie og Albert Skrevet 31. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 31. august 2007 takk takk.... mulig smertene kommer når jeg stresser. og merker jeg blir fort kald i snittet når det er kaldt ute.... er 2 år siden snittet ble tatt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå