map79 Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Hei, etter en SA i fjor sommer har jeg hatt veldig uregelmessige sykluser. Henholdsvis 32, 40, 34, 30, 34, 32 dager til nå i år. Er i dag på dag 37 i syklusen, og siden jeg mottok en gratis strimmel test fra billigtester, så tok jeg den for moro skyld nå i kveld. En helt sinnsyk tydelig strek, og en Veeeeldig svak "skyggestrek"- Både mannen min og jeg så den, så det var ikke innbilling. Ingen flere tester tilgjengelig for øyeblikket. Hva tror dere, kan det være håp?
Gjest Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Farge på streken da? Spennende! Lykke til!!! Løp og kjøp tester i morgen
map79 Skrevet 31. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2007 Nå så jeg på testen igjen, ca 5 min etter jeg tok den - helt tydelig to streker. Har den da ligget så lenge at det ikke er riktig resultat lengre? Noen som har bruksanvisningen på disse testene???
map79 Skrevet 31. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2007 Begge var mørke lilla-aktige vil jeg si.
Gjest Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 Det sies jo at dersom det er farge på streken, så er den positiv Sender en forsiktig liten grattis jeg da
map79 Skrevet 31. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 31. august 2007 hm, prøver å forholde meg rolig - men vet at jeg kommer til å bli super skuffet dersom tester negativt i morgen. Men tenk om! Har ingen små fra før, og har veeeeldig lyst på en.
map79 Skrevet 31. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 31. august 2007 ok, så dro til byen og kjøpte tester. Prøver en i morgen tidlig, så får vi se. Vanlig CB tester. Krysser fingrene!!!!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 31. august 2007 #8 Skrevet 31. august 2007 xxxxx alt jeg har for deg :-) Husk at så lenge det er farge på streken er det ikke en skyggestrek uansett hvor svak den er...en skyggestrek er uten fargen :-) Spennende dette her!!! Masse klemmer!
map79 Skrevet 31. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 31. august 2007 Så da har jeg vært på toalettet igjen - for hvem klarer vel holde seg til neste dag i en sånn situasjon? Helt klart et stort kryss på testen - Er så sjokkert og lykkelig )))) Endelig kan jeg sende babystøv til alle!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå