Leirha Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Det er jo 10 år siden jeg fikk barn nå, så det er jo egentlig ikke rart jeg ikke helt husker hvordan det var å gå gravid. Men jeg trodde jeg husket så godt Husker jeg slett med mye kvalme helt fram til 16uker, at jeg kastet skikkelig opp. Huske ikke noe annet så trodde bare jeg ahdde det jeg... Hehe.. Fant svangerskapsboka fra den gangen, hvor jeg har skrevet nøye ned ALT! Joda, slet nok en del mer den gang en jeg husker Men så lenge det ikke er skikeklig alvorlig irriterendes ting (som oppkast/skikkeliig kvalme, bekkenløsning osv) så tror jeg vi glemmer det fort. Leste bla at jeg slet en del med magen, hvor jeg hadde "vondt i hele magen" og mest på kveldene, fra tidlig av. Dette har jeg jo nå også. MAsse hodepne (hadde jeg også glemt). Ryggsmerter, tungpustet, HALSBRANN!!! (den husket jeg,sølte flytendes link utover hele rommet en natt) Men det er jammen rart at jeg bare husker kvalmen thats it!
Buick Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Ja takk og pris for at vi er velsigna med evna til å gløyme enkelte ting, viss ikkje hadde vi vel omtrent aldri funne på å bli gravide igjen;)
mamma til to skjønnel :-) Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Kvalme til uke 16, vondt i ryggen, sure oppstøt, tre puter under hodet pga oppstøt og to under beina pga vann i kroppen og en bak ryggen som støtte, støttestrømper til tjukke tømmerstokkbein, dårlig pust, svangerskapsforgfitning, og topper det hele med fire uker på intensiv når baby blir født. HERREGUD! Man glemmer seriøst fort ja. Gutten min er kun 16 mnd, og jeg er 18 uker på vei. Nå gleder meg til liten baby, og har ett mye enklere svangerskap uten kvalme.
3 skatter ute:) Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 uetn evenn til å glemme det vonde og ekkle hadde nok de fleste mennesker på jorden hatt ett barn og verdens befolkning hadde naturlig blitt redusert. men så husker vi heller alt det flotte, alle de gode opplevelsene og det fine som skjer, og det blir flere og flere av oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå