gep68 har fått jenta:-) Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Min 10åring legger seg 9 i uke dagene og senest 10 i helgene. Men han kan ligge å lese lenge etter at han har lagt seg.
Tpop Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Har ikke 10åring, men kjenner noen som har og han må legge seg halv 8-8tiden på hverdager. Tror man må se ann barnet ditt litt jeg om hvor mye de trenger av søvn. Vi har en sønn på 6 som trenger veldig faste rutiner forå fungere normalt om dagen uten å bli for sliten. Han må ha 12timers søvn, men mange andre barn i klassen hans sover bare 10 timer og fungerer fint med det. Det er jo froskjellig om hvor tidlig barna må opp også. Denne gutten jeg kjenner våkner ofte av seg selv i 5-6tiden uansett når han legger seg på kvelden og da er det jo greit å få han i seng tidlig da.
lotta72 har fått Anders Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Har to 9-åringer (tvillinger) De legger seg kl.20.30 Den ene ligger å leser 30-60 min. Den andre sovner umiddelbart.
Athina' Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 Har datter på 12 og de 2 siste årene har hun lagt seg 22, men hun er av den sorten som sovner umiddelbart. Fra skolestart nå er det fortsatt kl 22 men hun leser litt. Men hun får den søvnen hun trenger for hun står opp kl 06.30 hver morgen(kl 08 i helgene) like blid. I helgene legger hun seg ca 23.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå