Gå til innhold

Hvilken øyefarge har barna deres fått

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ble spurt om vår øyefarge her. Hvilken farge har barnefar, og hvilken farge har barna fått. Jeg har brune med litt grønnt i. Sambo blå/grå med spett av brunt. Frøkena har fått helt sjøgrønne med antydn. til noe brunt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har brune så vakre prinsesse mor fikk vakre brune øyne =0)

Skrevet

Han har helt mørkebrune, jeg har blå, men med noen små brune prikker i, mens lilleboppen venter vi fremdeles i spenning for å finne ut hva får, Hun er tre måneder og nå ser de er de ganske grå men med snev av både blått og brunt egentlig. Spennende!!

Skrevet

Jeg har grønnne, sambo blå grå, lillemann har hatt knallblå til nå, han er 2,5 år, men de blir bare mer og mer grønne. Visste ikke at det forandret seg enda.

Skrevet

Snuppa har grønne, som både jeg og sambo også har... :)

Skrevet

Jeg har blå/grønne & sameboeren har blå & lille har fått blå

Skrevet

Mannen min har mørke blå, jeg har brune.

Eldstemann har brune og mest sannsynlig lillemann på 4mnd også.

Skrevet

Vi har begge blå øyne og de to yngste barna våres har også blå øyne (så langt), men eldstemann skiftet farge til blågrønn da han var ca 3 år og for noen dager siden så jeg at mellomste gutten (blir 3 år om noen dager) hadde litt grønne spetter nær pupillen han også plutselig. De spettene var ikke der for noen uker siden! Morsomt :-)

Skrevet

Både jeg og barnefar har blå øyner,og lillesnupp har også fått blå øyner :)

Skrevet

Jeg har mørke brune, min man lyse blå

barn1: brune (lyse brun, honning farge)

barn2: knall blå

barn 3: knall blå

Skrevet

Jeg har blå, mannen har brune og Lille fikk blå. Trodde ikke det var mulig jeg? Men tydligvis er det jo det...:)

Skrevet

Knall blå !! Kjempe fine er de. Jeg har blå øyne og sambo har blågrønne.

Skrevet

Jeg har brune

sambo har blå-grå

snuppa har knall blå

Skrevet

Jeg har grønn/brune og gubben blå. Gutten på 3 har akkurat som mine mens snuppa på 16 mnd har knall blå..

Skrevet

Sambo har brun, jeg har blå. Lillegutt har blå!

Skrevet

Her har begge jentene fått brune øyne etter meg , sambo har blå.

Skrevet

Gubben har brune, jeg blå med en anelse grå/grønn i. Gullet på 2 år har knallblå øyne som mange bemerker:-)

Skrevet

jeg har grønn/brune...mannen har BRUNE,,, nr 1 har grønn/brune, og nr 2 har skikkelig brune

Skrevet

pappen har brune, jeg har blå og lillegutt har brune

Skrevet

Far har rene blå øyne, mens jeg har grønngrå. Hun har fått hans farge, ikke antydning til noe fra meg der

Skrevet

Pappan har blå og jeg har brune, lillegutt har knallblå..

Skrevet

Pappan har lyse blå, mens jeg har mørkere blå. Mini har lyse blå mens micro har mørke blå. En av hver altså.

Skrevet

De to eldste har nydelig grønn/brun farge, minsten har helt brune (men litt lys brun, liksom;0)

Pappan har brun/grønne, jeg har blå...

Kanskje minste i magen får blå?

Skrevet

Både jeg og pappaen til jenten har blå øyne, og hun har fått mine knallblå øyne.

Kjæresten min har brune øyne og er halvt spansk, så vi var sikker på at minigutt skulle få brune øyne også. Men neida, han er helt lys og fikk også mammas knallblå øyne;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...