Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Nå har jeg fått vite via Facebook (kjekt¨å ha forresten) at barnefaren til min sønn har "fått seg kjæreste" som er 21 år og han er 31.. Jaja, tenker nå jeg, men det jeg synest er trist oppi alt dette, er at han ikke har sett sønnen sin på snart 3 mnd og han nå er han snart 6 mnd... Ikke så mye som et pip har vi hørt siden Dåpen.. Jeg gir faen i hele fyren, for min del bryr jeg meg ikke, men det synest det er trist for min sønns del. De gangene vi har hørt noe, har det vært en sms eller et løfte over sms om at han skal ringe/komme på besøk osv... Han vet han kan komme når som helst å besøke sønnen sin,så det er ikke meg det står på. Vi hadde et godt forhold før det ble slutt og etterpå og,så nå lurer jeg på om jeg har gjort han noe jeg ikke vet om eller om han rett og slett ikke bryr seg om sin sønn.. Må sies i samme setning at han har 2 barn fra før som lider av at de ikke får sett broren sin.. Det verste er at han alltid har dårlige unskyldniner som jobb, trening( trodde det var frivillig jeg da eller tar jeg feil)?? osv... Og HVER gang avslutter han med at jeg skal ringe/komme på besøk da og da.. og at jeg stiller 100% opp.. Kaller ikke det 100% , 0%!!! I skrivende øyeblikk sender han en melding over msn og vet du hva han starter med.. Har dårlig samvittighet x100000000 for å ikke ha besøkt oss, men har hatt barna i 5 uker.. + jobbet mye. Hallo??? DUST sier nå jeg. Hva mener dere??
Catclaw Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Handling sier mye mer enn ord, får du si til ham...hvis ham mener det han sier så får han vise det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå