Gjest illt på kukeluren Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Er du interessert i følgende biter av min 100%-plass? -alle dager fra åpningstid til 0900 -de fleste dager fra 1500 til stengetid -de fleste tirsdager, men langt fra alle -kanskje en onsdag her og der -halve torsdagene -fredag fra hvor tidlig det er mulig å stikke fra jobben -hvilken som helst dag ellers det måtte passe å ikke parkere ungen til oppbevaring, men da gjerne på maks 12 timers varsel -alle ferier med god margin på begge sider Bare å si fra, veit du.
Babyfacepsycho Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 He he. Nei jeg trenger ikke det. =) Jeg tenker vel mest på dem som går hjemme og har barnet 100% i bhg selv om dem vet at dem kommer til og ha barnet mye hjemme. Og også dem som vet at dem bare kommer jobbe foreksempel 50% men likevel har en 100% bhg plass som dem ikke bruker. Skjønner du da hvordan jeg tenkte? =)
Gjest illt på kukeluren Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Jeg skjønner hva du mener, men det er nettopp valgfriheten i en hundreprosentsplass som gjør det attraktivt å ha den, enten man er i jobb, student eller hjemmearbeidende - det er nok av andre fastpunkter i tilværelsen der ingen slingring er mulig, så å "oppta" en plass man betaler for uten å ha en grunnleggende intensjon om å benytte hele mener jeg ikke er grunn for dårlig samvittighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå