Gå til innhold

bare lurer jeg.. ang id-pudderet (her også...)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor MÅ man ha kosten dems?

Videoannonse
Annonse
Gjest illt på kukeluren
Skrevet

Fordi da tjener de mer penger. Har prøvd å legge på med vanlig kost og det gikk helt strålende.

Skrevet

Jeg har en vanlig kost fra Vita - blir så bra atte ;o))

Skrevet

Kjøpte den naturhårsbørsten de anbefalte fordi den "måtte" brukes.

Har en syntetisk kost fra før som jeg prøvde med, og resultatet ble helt annerledes!

Pudderet smeltet ikke på huden som det skal gjøre med bruk av rett kost. La seg rett og slett oppå som ett vanlig pudder gjør.

Noen ganger er jo det okei også, ikke alltid man trenger foundation-looken :-)

Skrevet

Ved bruk av vanlig kost bruker man også mer pudder...

Skrevet

Hva er spes med id-kosten da?

Skrevet

Jeg brukte først en vanlig kost fra H&M, det gikk helt fint. Kjøpte i.d. kosten etterhvert, siden jeg har hørt man MÅ ha den, hehe! Men jeg merka faktisk null forskjell, så tror ikke den er så livsviktig nei.

Skrevet

Som skrevet, den er i naturhår, altså ekte hår, og ikke syntetisk som de vanlige rouge/pudderkostene.

Naturhårkostene trekker til seg pudderet, og en "kjemisk" reaksjon skjer i det du påfører pudderet huden slik at det smelter og ikke legger seg utenpå.

De er å få kjøpt ganske billig på ebay bl.a om du syns prisen er stiv.

Har nettopp bestilt meg en ny der :-)

Skrevet

Synest forskjellen var som natt og dag jeg på den billige H&M børsten og i.d børsten.

Vil virkelig anbefale i.d sin børste, eller en annen GOD børste. Den jeg hadde fra H&M var iallefall ikke noe god. Sikkert noe i det de sier over her med naturhår og kunstige børster.

Jeg kjøpte min på ebay til 70kr. vil si det var verdt hver en krone. Kunne nok fått det billigere om jeg hadde hatt tolmodighet og tatt en annen auksjon;) Fikk en i.d concealer børste der til 0,99dollar. Det er i underkant av 7kr, så kan ikke klage på prisen på den;) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...