Gå til innhold

jiipii vi ammer allikavel:-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

småen er 2 mndgammel og vi har hatt problem med amminga siden dag en. har det meste av kremer,skjell,pumper og vidunder kurer. men bestandig har amming mer enn tre ganger etterhverandre endt i vannblemmer og sår på brystvortene. så tror jeg har "slutta" og amme tre fir ganger og holdt på å redusert melke prod. men hver gang når melka har vært nesten borte så har jeg fått dårlig samvittighet og begynnt på å øke med pumping og ved å legge han til igjen. de fleste gangene har jeg bare bitt tenna sammen og ammet ivei men stakkar pupper. men nå har jeg ammet og bare ammet han i nesten en uke uten verken blemmer eller sår, har sprukketlitt men det tåles. det rare er at det er like vondt enda, men blir ikke sår ihverfall :-) også får han ihvertfall mm (,")",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss så imponert jeg blir over sånne som deg!!! Syns du er veeeeldig tålmodig og utholdende altså! Håper det ordner seg nå og at det snart også slutter å gjøre så vondt! Lykke til!!!!!!!!

Skrevet

tusen takk :-) men blir det flere unger så blir det ikke dette en gang til for fy f... jeg har vel grått mine ammetårer jeg også, og hatt lyst å kaste stakkar ungen i veggen noen ganger når han har vært sulten. hehe er vel ikke tålmodighet det går på, men ser liksom på det som et nederlag å slutte. så har vel vært for sta til å innrømme at joda nå er det nok.

men de sier jo også at mamming er bedre enn amming og det tror jeg på, for alt dette amme styret hele tiden har vel slitt litt på stakkar lille skatten min også. men nå begynner han å bli så stor uansett at hvis det skjærer seg denne gangen også så går det jo egentlig greit. men kjenner jeg meg selv så blir det vel å holde på til minst 4 mnd.

Skrevet

Ja jøss, visst er mamming det viktigste... ;-) Skjønner at du ikke ser for deg et sånt styr med nestemann... Kan jo håpe at det da går helt smertefritt! Jeg tar uansett av meg hatten for deg! Jeg hadde ammeproblemer i 2 uker bare, og syntes det var et slit! Så jeg er imponert like fullt om du er motivert utifra stahet og ikke tålmod ;-)

Skrevet

Så bra. Jeg vurderte som deg å slutte. Bestemte meg for å pumpe / prøve å amme i to uker, og tror du ikke småtten var blitt stor og sterk og fikk dette til. 2 uker med bare pupp her i huset.. nå er han 9 uker :o)

Nå er jeg også trygg til å amme på besøk / ute.

Synst vi er flink...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...