sirkelkatten Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Koker dere vann eller bruker dere vann fra springen til grøt?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Jeg koker vannet. Skal aldri bruke varmt vann rett fra springen til matlaging..Det står oppvarmet lenge i varmtvannstanken og inneholder div. bakterier, irring fra rør osv... Ikke bra å få i seg!
Catclaw Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Vannet til grøten bør kokes. Om man bruker varmt vann fra springen så kan dette inneholde bakterier som dannes i varmtvannsberederen. Når vannet blir kokt, blir disse bakteriene drept
Gjest Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Til de andre to (mini er for liten) så tok jeg kaldt vann fra springen i en skål og varmet vannet i mikroen til det var litt varmere enn lunket. Tok bare noen sekunder. Kjedelig å vente på at kokt vann skal kjøle seg ned når babyen er sulten! ;-)
snartmammatil4 Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 vi koker fortsatt, gutten vår er 10 mnd:)
rødhette* Skrevet 31. august 2007 #6 Skrevet 31. august 2007 Gjør som Alva skriver hun gjorde det.. Tar (kaldt) vann fra springen, og varmer i microen.
sirkelkatten Skrevet 31. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 31. august 2007 Jeg bruker også kaldt vann fra springen og varmer i micro, bruker aldri varmt springvann. Skulle gå greit det....?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå