the_fat_lady_sang Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Er imponert over dine evner til å "se" ting, men nå lurer jeg litt på hvis jeg kan være gravid igjen. Mensen 1 uke forsinket. Blir kjempe-takksam hvis du svarer.
the_fat_lady_sang Skrevet 31. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2007 150479. Rimelig nervøs, tørr ikke ta test hehe.
Gjest Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Greier ikke å se klart men føler du skal få ei jente til...og om ikke så lenge...noe sier meg 9 april men trenger ikke være rett... Er ikke meg selv helt om dagen...tenker ikke helt slik jeg burde tenke...dvs klart... Lykke til...
the_fat_lady_sang Skrevet 31. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. august 2007 HERRE MIN HATT!!!!! Tusen tusen takk før at du svarte, takk. Skal kjøpe et test i morgen, holder deg oppdatert. En jente til, my god! Får se i morgen da.
Gjest Skrevet 31. august 2007 #6 Skrevet 31. august 2007 lover du at om du er gravid at du forandrer nick til fat lady is singing haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå