Gå til innhold

Bare vi som ikke bryr oss om tv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For oss ville det ikke spille noen rolle om tvn ryker..... Kunne vært gåen i ukesvis uten at noen la merke til det her i huset :-p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei nei, må jo se på tv!!

ser home and away, åsså ser eg 7th heaven, på dagen, så ser eg å min kjære scrubs og 70's show mens vi spis middag, åsså ser han cæsar, nyhetan å været.

så ser eg å han grey's.

ellers har eg en høvelig dvd-samling, somkommer til sin nytte under fotball-vm og tour de france...

Skrevet

Tror nok ungene hadde blitt fra seg da i hvertfall, hehe... De "må" jo se barne-tv! Ser ikke så mye på det vi voksne egentlig, altså ikke ting vi må se, men har det gjerne på på kvelden innimellom uansett, er mye artige dokumentarer og serier.

Skrevet

Nyhetene og barnetv får vi stort sett med oss, men det er også alt.

synes rett og slett ikke det er så mye spennende på tv jeg, og jeg klarer aldri å huske når de ulike seriene går, så å følge med på noe er håpløst.

Skrevet

Tvn er guden min!!!

Jeg er aleine størsteparten av året fordi mannen min reiser så mye i jobben. Han kan være borte i opptil 6 uker av gangen og hadde jeg ikke hatt alle kanalene mine da, ja så hadde jeg nok gått på veggene!!!

Greit , jeg leser mye og da, men uten tv?! Nei nei, aldri i livet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

uten tv hadde jeg vært fortapt hehe......

Skrevet

Her hadde det heller ikke vært noe krise. Ser ikke så mye tv, heller radion som står på om dagen, for å få litt liv i stua om vi er inne. Ellers ser jeg på tv på tirsdager, ellers går det jo ikke noe bra. MEN nå begynenr snart farmen og jakten på kjærligheten, jippi!

Skrevet

har bodd myye uten tv, og d gjorde meg igenting :o) har nesten aldri tv'n på, kun tirsdagskvelden jeg vil se grey's da. og kikker litt på cæsar, men kunne klart meg helt fint uten tv. da vi fikk tv tilbake (har vært uten over LANG tid - snakker månedsvis - et par-tre ganger) og har merka at jeg syns det til tider var deiligere uten tv.

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

Dette er 4 måneden uten noen tv kanaler her i huset :) det er veldig befriende på en måte. Vi ser på dvd en når baby har lagt seg og om dagen setter jeg på litt baby einstein og andre "snille" filmer til henne hvis hun sitter lenge alene i lekegrinden. Det er som regel fin bakgrunnsmusikk for mor også.

Alle tv serier og sånnt som vi vil se, ser vi på dvd. Nå blir vi ikke sittenede å se på drit.Vi leser Nyheter på internet og aviser og sånnt.

Jeg pleide å være skikkelig tv slave. Hadde full SKY satelitt og hundredeog ørten kanaler. Men det ble til at jeg så på livstil og reality og underholdningstv hele dagen og ikke er det særlig berinkende i lengden. JEg har fremdeles litt abstinenser,. Jeg må f.eks få med meg alt sladderet om britney spears (på et eller annet vis så liker jeg stakkers jenten). Men ellers så savner jeg ikke TV

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...