Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leste et innlegg her inne om et nettsted hvor du kunne bestille mamma-bukser etter mål(kun lengden) Mener det var en dansk side men nå klarer jeg ikke å finne den. Noen som kan hjelpe eller har andre gode tips om lange bukser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du mener ekstra lengde på bena?

Vet ikke hvor mye ekstra lengde du trenger, men jeg jøpte en bukse på barnas hus og må legge den opp mye. Har normallange ben så denne hadde lange ben:)

Skrevet

Ja, jeg er 1,79 og sliter med å finne bukser som er lange nok. Mener jeg leste om et nettsted hvor man kunne bestille ønsket lengde på beina, men nå finner jeg det ikke igjen:(

Skrevet

2WEAR-bukser er lange i bena.

Jeg er 1.77, og må brette opp mine litt for å ikke tråkke på dem.

Jeg kjøpte mine på bebito i Trondheim, du kan sikkert søke på nettet for å se hvor de selger dem!

Skrevet

H&M har faktisk noen lange deilige joggebukser:) Er selv 177 høy og de passer kjempefint;) se på nettbutikken dems, har dem i grå og svart! kjempefine på også:)

Skrevet

Ja, jeg og kjøpte en 2Wear bukse med ekstra lengde, og må brette den litt opp. Jeg er 1, 75 lang. Ellers brukte jeg noen fra h&m, der fant jeg noen som var lange nok. Men ikke kjøp de for trange, de har ikke så god stretch som 2Wear!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...