Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Er så møkka lei akkurat nå. Kjenner de går meg på nervene hele den forbanna slekta hans.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 kan svigermor reise med dem? Jeg betaler..
Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 ENIG!!! jeg sender med min og. Afganistan er vel passende... de går meg på nervene... hele slekta...arrggg...........
laracroft Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Fortell meg hva som har skjedd! Har dem rotta seg sammen mot deg,ble nyskjerrig nå jeg.Det er ofte godt å sette ord på det her på forumet. Jeg vet hvordan du har det iallefall,men ikke la deg knekke!!
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Min svigermor har reist, og det er ikke så kult :-(
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Jeg er ikke bra nok for de, det er feilen. Og selv om jeg ikke har kontakt med de lenger, lurer de bak i kulissene hele tiden alikevel. HI
nickoline og supermann Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 Kan ta med seg min svigermor også.........., men tror hun allerede har reist. ikke hørt noe fra henne på mange uker. Tror hun har forstått at sønnen hennes mente alvor ved siste samtale!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå