*Mi tesorito* Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 fikk du virkelig syntocinon-nesespray for å bli kvitt melken??? Må bare spørre, hørtes så rart ut ettersom de fleste får den som hjelp til å få igang ammingen....
lenej :o) Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 ja, du skjønner.. eg ble ikke å amme etter å prøvd i ca 3-4 dager. så skulle eg få medisin for å stoppe melka, å da sa legen at dem ga ikke ut sånne tabletter lengre da, pga no bivirkninger. så skulle eg få sendt noe annet da. bor i gokk, så vi må få apotekvarer tilsendt fra apotek lengre borte, i posten. så var det en helg imellom der, og mye ekstra venting, å ingen som drakk melk fra meg, og hadde jo melk, så det resulterte jo seff i en kraftig brystbetennelse med no tilstoppa ganger å sånnt. så de trengte å få tømt meg helt for melk, så fikk beskjed å bruke sprayen for å få tømt meg helt. så den får i gang melk ja, men på en annen måte for meg. skjønner? så brukte eg den sprayen, å brystene ble tømt, men siden ingen drakk derfra, fylte det seg ikke opp igjen. skjønner nå?
*Mi tesorito* Skrevet 31. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2007 Ok, da skjønte jeg det litt bedre, Takk for at du tok deg bryet med å klarne det opp!
lenej :o) Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 hehe, ingen problem. du er ikke den første som spør så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå