Gå til innhold

hvordan funker klysteren da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det ikke noe de spruter inn,,så skall du holde på det en viss tid??har ik peiling jeg hehe...men vil liksom ikke drite meg ut når jeg føder heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En blank væske som man sprøyter inn i endetarmen, den får bedre virkning jo lenger du klarer å holde på den. Og kommer ut sammen med avføringen.

Skrevet

Hvor lang tid tar det fra man setter det, til avføringen kommer ut? Kommer det da som diare/løs mage?

Skrevet

Ingen som kan svare? Ville vært fint å vite, så man har en ting mindre å bekymre seg for..... på forhånd takk

Skrevet

Det var en blanding av grønnsåpe å vann de sprutet inn gjennom en ledning de kjørte opp i rumpa. Var på en liter, men jeg klarte ikke mer enn 0,5 liter før jeg ba dem slutte. Så lå jeg der en stund, så var det å gå på do, og da visste jeg ikke hva som var avføring og hva som var vann for det var så rennende. Vær obs på at riene setter igang knallhardt etterpå, gikk fra 5 min til 1-2 etter den seansen. Men jeg skal ha det igjen for det er litt godt egentlig å tømme seg slik før fødselen og man engster seg kanskje ikke like mye for om noe kommer ut :-)

Skrevet

Herlighet, er det bare det dere bekymrer dere for, at dere skal bæsje samtidig. Syns det er ganske uhørt jeg. Skal jeg ha klyster så er det nå for at om man har avføring kan det gjøre mer vondt å føde, har man tømt seg så er ikke avføringen i veien!

Skrevet

Usj, synes det høres mye mer pinlig ut med klyster enn om det kommer ut noe under fødselen jeg...

Skrevet

Det er slett ikke sikkert at riene starter etter klysteret, det kan ta lang tid enda...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...