børdi Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 på nye stedet vi flytter..:-( suuuuuuuukk... må si fra oss plassene her,, vemodig...
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Huff da, flyttet dere til et sted uten full dekning? Hehe, hadde ikke jeg gjort (tuller) Hva skal dere gjøre da?
børdi Skrevet 31. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2007 aner ikke hva vi skal gjøre jeg,, :-( må vel ty litt til mamma, om det skulle knipe, men vi får se... håper vi får fra januar da men,,, sukk---
meg & to små vampyrer Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Kanskje de jobber med å få full dekning? Vi flytta i mai, fikk i første omgang avslag, men nå har de oppretta midlertidige barnehager her så fra november har vi plass! Hør med de om det er noen planer om slikt. Og om du har klagegrunnlag å skader det ikke å klage heller.
børdi Skrevet 31. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. august 2007 ja det er visst ganske god dekning der fikk jeg høre før vi kjøpte, men det er jo rett etter starten på nytt bhg år vet du, så vi får vente å se, flytter i november.... Hadde tenkt å være hjemme en mnd eller to uansett så...
meg & to små vampyrer Skrevet 31. august 2007 #6 Skrevet 31. august 2007 Ja, du må hvertfall ringe og høre litt med de. Men om dere ikke bor der enda er det vel ikke så rart dere fikk avslag, her må man hvertfall være folkregistrert i den kommunen man søker barnehageplass.
børdi Skrevet 31. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 31. august 2007 ja men ringte de på forhånd, og fikk beskjed om å søke nå... Vi har adressen vi skal flytte, og vet datoen, for har kjøpt huset for ca en mnd siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå