PrinsesseVogA Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Lille snuppa mi på 20 mnd er syk-skikkelig influensa. Nasen renner konstant, feber, og hoste. Verst om kvelden. Har så lyst og bare kose ho-MEN-jeg er på jobb i hele kveld...!! og jeg skal jobbe resten av helga. I morga jobber jeg tidlig;det er da ho "har det best"så det går greit, men på søndag skal jeg jobbe kveld igjen..!Kan jo håååpe at ho har blitt bedre, men det er nok lite trolig.. Får jo SÅÅ lyst å ta meg fri fra jobb, men arbeidsmoralen min nekter meg:) I tillegg så er jo hun hjemme med pappaen, og hun har det nok veldig bra der tross alt..!! Snakket nettopp med pappaen, og sa at han skulle gi ho ei flaske med SJOKOmelk..!!!*mamma hjertet er bløtt,og strider mot alle regler* Ok-måtte bare få det ut..
Gjest Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Stakkars liten da. Får håpe hun blir bedre snart da. Du får kose MASSE med hun imorgen heller ...
Tante Sofie # Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Stakkars lita, ikke kjekt når de er syke. Men et lite tips vil jeg gi dere, om tullemor slimete i hals og nese, så er det best å ikke gi henne melk å drikke, pga det kan øke slimproduksjonen....men litt varm saft er veldig lindrende mot sår hals og hoste:-) God bedring til henne! OG forresten, kjenner til det der, har alltid lyst til å være med barna selv når de er syke (og ellers, hehe), selv om vi vet de har det godt med pappaene sine!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå