Gjest Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Kom plutselig på snack-pack, det var godt:) Flere som husker den? Snack i en pack= snackpack hehe
Pysa Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Uff, nei.... Jeg blir aldri slank igjen hvis den kommer tilbake. På den annen side ser det ikke ut til at jeg blir slank igjen uansett, så hvorfor ikke......? Gi oss snack-pack tilbake!!!
It's all about me Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Kjenner navnet men klarer ikke huske hvordan det så ut. Forklar!
Gjest Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Brun, litt liten, firekantet pose:) Oppi var det sjokoloda rundt noe crisp-greier og rosiner og en ting til om jeg ikke husker helt feil. De rosinsjokolade-greien var ikke det beste, men de crisp-sjokoladene var nammis:)
minst Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 Å jaaaaaaaaaaaaa!! Nam nam........ Det er savnet (((
*Rutletutt* Skrevet 31. august 2007 #6 Skrevet 31. august 2007 Åhhh ja! DEN hadde jeg glemt helt til nå - nammenam!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå