Gå til innhold

modningsakupunktur!

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har tatt dette 2 dager på rad å født rett etterpå? hadde en time på tirsdag så va, men d har ikke hjulpet på meg til nå.. skal tilbake igjen på tirsdag å onsdag, så da håper jeg at d virkelig vil virke på meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok det sist svangerskap. Første dagen skjedde det ikke så innmari mye, men andre dagen merka jeg det mer. På kvelden da satte fødselen i gang, og morgenen etter kom snuppa ut=) Anbefales for drittleie fødeklare=)

Skrevet

då håpe jeg d virkelig hjelper av den på tirsdagen sånn at jeg slipper å komma på onsdag :-) har UL termin fredag neste uke (min menstermin va på onsdag) å håpe at ongen komme ut før d..

Skrevet

Så vidt jeg har forstått har ikke modningsakup noe med å sette i gang fødselen å gjøre, men å gjøre kroppen moden for den slik at fødselen går raskere. Undersøkelser viser det funker:)

Skrevet

Det finnes mange typer modningsakupunktur. Jeg er ti dager på overtid, og har fått akupunktur idag (og igjen i morgen) for å få hodet til babyen lengre ned, og forhåpentligvis sette igang riene. Og jeg håper virkelig det funker! Har ihvertfall vonde tak og maserier.

Skrevet

Da kalles det ikke modningsakupunktur...

Skrevet

da får vi håpe at fødselen er rett rundt hjørnet hos deg :) men har du åpning? jeg hadde ikke åpning når jeg var der på tirsdag, men jeg hadde helt avflatet livmorhals å d va ganske bra sa jordmora.. får håpe at jeg har fått åpning til tirsdag, eller så får jeg bare håpe at d blir åpning etter den timen :)

HI

Skrevet

Det heter det, sa iallefall min akupunktør... jeg har åpning, drøye 2 cm, men vil liksom ikke bli til noe mer. Lykke til til deg, HI:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...