Gå til innhold

Flotte menn ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem har flotte menn som elsker og respekterer de ??

Finnes det slike menn??

De som hjelper til i huset , og tar vare på og oppdrar ungene på lik

linje med deg ??

Har du en mann som behandler deg ordentlig ?

En mann du gleder deg til å komme hjem til ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har :-)

...men det kan hende han er til utlån de neste 7 mnd..... så hormonell jeg er om dagen er det nesten så jeg pakker sekken hans iblandt!

Skrevet

Bra å høre at de finnes :))

Skrevet

nei. jeg har mista troen på å få en og tror jeg.

Skrevet

Nei... ikke mist troen på det....

Vi fortjener å ha en slik mann..

Dont settle for less.....

Skrevet

Jeg har en superduper mann som fortjener bedre enn meg...

Ja, faktisk... Han er altfor snill! Jeg har bedt han å ta igjen litt, for

da ser jeg på han med litt mer respekt. Høres kanskje rart ut,

men slik er det altså her.

Skrevet

Høres ikke rart ut, jeg vet hva du mener.

Skjønner at du vil han skal bli litt tøffere.

Skrevet

Nei jeg har ikke en sånn mann. Jeg har en mann som er motsatt av alt det der.

Drømmer om en som bryr seg, og som hjelper til.

Kanskje jeg treffer han en dag..

Skrevet

Jeg har en mann som er kjempe snill,

men jeg gjør alt i huset , men hvis jeg ber / spør han om hjelp til

noe så gjør han det.

Han er god å snill , men han har sine grenser ja.

Han er ikke alltid perfekt .

Og på noen områder kunne han trengt litt hjelp / oppdragelse.

Men tror jeg burde være fornøyd ja, jeg har hatt en skikkelig drittsekk.

så jeg vet hvordan det er også...

Så lenge det er mye mer positivt enn negativt med forholdet så

er det et bra forhold.

Hvis han støtter deg , og hjelper deg.

og behandler deg likeverdig,

Skrevet

Jeg har en samboer som jeg er strålende fornøyd med;) han forteller meg hver eneste dag hvor glad han er i meg;) han snakker daglig om den lille gutten i magen min og han sitter og funderer daglig over hvordan den lille ser ut om gutten kommer til å ligne han og han forteller til alle hvor mye han gleder seg til å bli far;) og han vill gjerne ha min mammapermisjon. Han lager mat og vasker huset og passer veldig godt på meg og den voksende magen min!!!! og alle forteller meg hvor heldig jeg er som har en slik flott og snill mann;)

Skrevet

Hei!

Jeg har en fantastisk mann. Han deler alle gjøremål med meg. Ikke nok med det han gjør stadig stas på meg, jeg får forskjellige overaskelser stadig vekk. Det kan være han har kjøpt noe han vet jeg liker godt, laget en kjempe god middag, blomster mm. Han viser hver dag at han bryr seg om meg med måten han er på. Nå når jeg er gravid å sliter i forhold til ulike ting er han helt fantastisk, tar alle tunge løft, maserer vonde muskler, og kommer med trøstende ord. Jeg vet jeg er utrolig heldig, for jeg har hatt noen forhold tidligere og vet at det kan være annerledes. Jeg er sikker på at jeg nå har funnet den rette, etter 3 år har vi det like fint sammen som i starten og han er også en mann som jeg kan prate med om alt. I tilegg er han min beste venn.

Skrevet

Jeg mener jeg har en sånn. Et godt eksempel på at han er mer huslig enn meg er da jeg i helgen skulle skifte støvsugerposen og ikke skjønte hvordan jeg gjorde det og måtte få hjelp av samboeren.

Skrevet

Jeg har en sånn mann! Han er helt fantastisk! Han er min støtte,min beste venn,min kjære,far til min baby.Han elsker og respekterer meg.Takker Gud hver dag at jeg har han.

Skrevet

Jøye meg, har jeg glemt å svare på denne tråden? Jeg har en flott mann!

Skrevet

De finnes så absolutt.

Jeg har en utrolig flott mann som elsker meg og respekterer meg for nøyaktig den jeg er =)

Skrevet

jeg ble bare deppa av å lese denne tråden jeg....jeg trodde slike menn var svært sjeldne.. Har alltid drømt om en slik mann, men merkelig nok vil jeg likevel ikke ha noen annen enn den jeg har nå, selv om han nok hadde passet bedre inn i det kjønnsrollemønsteret som regjerte for en generasjon eller to siden. Pris dere over hvor SINNSYKT heldige dere er jenter! Selv skal jeg fortsette å nyte de ørsmå omtenksomme drypp som av og til faller på meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...