Potetstappe Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Bruker dere faktisk bare ett spray i nesen 5 min før? Jeg gjør det, men føler ikke det hjelper.. Nå prøvde jeg med 2 spray, og melken kom kjempe fint ut! Flere som gjør det? Elller kan det ha uheldig virkning på ett eller annet?
rødhette* Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Jeg har brukt den, og for meg funka den mer enn bra nok. Når jeg spraya inn kom melka rennende ut med én gang, så kunne ikke ta 5 min før.. måtte ha lillegutt klar ved puppen hehe
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Fikk sprayen på ammepoliklinikk og jordmora der sa "Det står en spray på pakken, men ta to spray og vent 5-10 minutt." Det var visst det de anbefalte før. Så jeg spraya stortsett to spray og det fungerte fint for meg. På slutten sprayet jeg kun en gang for å få den til å vare lenger siden de er restriktive med å gi det mange ganger. Sprayen er ene og alene grunnen til at jeg fortsatt ammer, uten den hadde jeg nok gitt opp så all ære til den (burde bare ha fått den lenge før...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå