Gå til innhold

hvordan er formen?


trudiz

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Formen min er egentlig helt fin. Kroppen er ikke helt som den var, men ellers er formen bra. Har en sønn som sover hele natten da... det hjelper jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

formen er faktisk bra nå! :)

har hatt komplikasjoner etter fødselen, men de siste 2-3 mnd'ene har formen faktisk bare blitt bedre og bedre. :) nå nærmer lillemor seg 6 mnd'er og vi har noen urolige netter innimellom, men stort sett går det veldig fint. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff da!! bra der går bedre nå da m@rie82!

her sover vi hele natten heldigvis, å det hjelper på ja..

er dere førstegangs?

er dere fornøyd me kroppene deres?

er så heldig at hele magen forsvant i det guten ble født...samme vekten som før eg ble gravid...men føle at eg må gjøre noe med meg selv for det...vis dere sjønner hva eg mener.

Føler meg ikkje hel meg selv enda..men det har kommet seg den sist mnd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er annengangs.

ble den "samme gamle" igjen etter denne fødselen. veier mindre nå enn før jeg ble gravid denne gangen faktisk. :)

er (selvfølgelig) ikke fornøyd med de kroppslige formene etter svangerskapene mine... men jeg venter ikke at jeg skal få tilbake ungpike-fasongen, hvis du skjønner... ;)

så har jeg ikke fått lov å belaste kroppen så mye før de siste 3 mnd'ene pga komplikasjonene da... så jeg har begynt å gå en del tur nå den siste tiden. gleder meg til jeg kan begynne å trene for fult igjen! :)

 

er du førstegangs? hvilken dato fødte du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vill vel alti være slik at en aldri er helt ofrnøyd me kroppen...:)

har gått my tur eg også, nå har vi kjøpt oss trimsykkel. så nå sykkler eg litt men gutten ligger på gulvet å leker....prøve å holde ungpike fasongen noen år til;P hehe

er førstegangs her ja....30 kom han til vrden:)

du da? hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Lillemor var veldig travel og grinete de første månedene, samtidig som jeg har en jobb jeg ikke kan ta helt fri fra. I tillegg har vi hatt endel familiekrangler i svigerfamilien. Så MIN form har vært på bunn :( Var nær å kollapse ved dåpen, men heldigvis tok mannen min over ansvaret der, så jeg fikk slappe litt av.

Mistet melka tross alt arbeidet jeg gjorde for å øke produksonen.

Nå begynner kroppen min å få tilbake symptomene på pcos (var fri fra dem under graviditeten), så vekta har begynnt å øke igjen, hårveksten kommer..

Mannen min er veldig flink til å hjelpe så godt han kan. Kjenner at jeg er på god bedrings vei, men det meste sitter jo i psyken.. Ser fram til at ting skal bli bedre og roligere..

 

Hehe, ikke så veldig positivt svar, men.. du spurte :)

- Har blitt bedre enn tidligere, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 25. fikk jenten min den 18. mars.

en laaaaang og vond fødsel, igjen... heh... men det gikk jo, og alt gikk bra. :) helt til etterpå da... :) ikke sikkert jeg skal ha flere nå, så jeg prøver å kose meg ekstra mye med lillemor her nå. :) (selv om pappaen ha VELDIG lyst på MINST en til...) hehe!! men merkelig nok vil han ikke være med på flere fødsler da... hmm... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...