Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 har så masse kynner!! kan sitte i ro og få den ene kynna etter den andre.. fler som har det sånn? noen ganger med skikkelig nedpress og smerter bakover i ryggen.. er 33+3 uker på vei..
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Kynnere er jo ikke regelmessige da, men går de over til å bli regelmessig må du ringe føden...
oktoberprinsesse *mamma* Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 skriver under på den jeg... har spurt legen om det, han sier at grunnene kan være mange.. - er andregangs fødende - har hatt nyrebekkenbetennelse som gjør at ligamentene visstnok blir irriterte.. -er ganske hard i magen som kan gjøre at det irriterer livmoren fra den kanten men måtte gi beskjed hvis de kommer regelmessig og er skikkelig vonde... regelmessig, var sånn ca 8-10 i timen mener jeg han sa... jeg kan jo ha en som varer i 1 time jeg...hehe ring jordmora hvis du er bekymret! jeg er forresten i uke 34
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 er vel ikke helt regelmessig.. men har vært sånn i flere uker..
Tonje, M&A Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 Føler med deg.. Har hatt det sånn i over en måned nå. Jordmor sier det bare er bra og at man forbereder seg på fødsel. Spesielt når man er 2 gangs er de visst verre. Mine blir bare verre og verre men ikke regelmessige nok. Kynnere skal visst ikke være vonde, men da kaller de det maserier. Er rier, men som ikke er sterke nok til å sette i gang fødsel. Jeg har ikke peiling, men bare snakker av erfaring, det er skikkelig vondt og man blir utrolig sliten av det. Vet jo ikke om det er det samme du har, ville kanskje ringt føden hvis de blir regelmessige over lengre tid. Da får de sjekket deg iallefall og man kan kanskje bli litt mer rolig. Lykke til og håper det gir seg:)
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #6 Skrevet 31. august 2007 jeg er andregangs. kan ha en som varer en time jeg også.. utrolig slitsomt og ubehagelig egentlig..
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #7 Skrevet 31. august 2007 så kynner er det samme som masserier, bare at de kommer sånn hele tiden? er jo ikke på langt nær så vondt som da veene starta med førstemann, men blir sliten når det varer så lenge.. men jeg trodde egentlig at kynnene kom hvis en hadde gått mye eller vært aktiv i løpet av dagen, men jeg sitter jo bare her pga bekkenløsning..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå