Sentralstøvsugeren Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Den forbanna leieboeren min fortsetter å gå rundt i hele bygda å snakke drit om meg!!!!! Jeg ba henne slutte - da flirte hun meg bare rett opp i trynet å sa aldri i livet........Hva gjør jeg for å stoppe henne? Vet ganske mye om henne som ikke hadde vært bra om det kom ut - ville dere sagt det, eller???? Jeg er så fortvilet over dette nå.....
Dailis Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Skjønner at du blir fortvilet. Men tror egentlig ikke det kommer noe godt ut av å snakke om henne. Om folk allerede har et skjevt blikk til deg vil "drittslenging" fra deg neppe falle i god jord. Men kanskje nevne for henne at du vet nok til at hun ikke burde fortsette.....
Sentralstøvsugeren Skrevet 31. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2007 Jeg har allerede nevnt det, uten hell........................lang historie på hvorfor vi er fiender.....hun smørte mannen min med solkrem en gang i sommer hvor jeg satt rett ved siden av å kommenterte at "hallo" jeg kan gjøre det jeg,,,,,,da hun alikevel gjorde det, snakket jeg til henne litt hardt at jeg ikke likte det. Etter det har hun ikke snakket med meg, men med resten av bygda om meg..............
børdi Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 leieboeren??? kast henne ut,,, si opp leieavtalen , du trenger ikke gyldig grunn for det... Bare hun får oppsigelsestiden på seg...
Sentralstøvsugeren Skrevet 31. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 31. august 2007 Hun pakket på dagen...går rundt å sier at jeg terroriserte henne....(Jeg kalte henne hore en dag vi kranglet da hun kalte meg syk i hodet gjentatte ganger). Nekter å betale husleien gjør hun og....nå er hun bare der for å vaske.....
børdi Skrevet 31. august 2007 #7 Skrevet 31. august 2007 enda godt det da,, få driten ut av huset....
piano♫ Skrevet 31. august 2007 #8 Skrevet 31. august 2007 Jeg ville også vurdert å si opp leieforholdet, hvis det forsuret hverdagen min på dette viset. Men på den andre siden: Kunne ikke mannen din si fra om at han ville at du skulle smøre han inn med solkrem...? Jeg ville nok sagt det til han at jeg ikke likte det.
Dailis Skrevet 31. august 2007 #9 Skrevet 31. august 2007 Hvis hun går rundt og sier du kallte henne hore og alikt så har hun jo rett i det hun sier da.... Du kan ikke nekte noen å fortelle ting som faktisk har skjedd. For noen vil det å kalles en hore være noe av det verste å bli kalt. Beste er å vise deg som den fornuftige og ikek bry deg videre med saken. Bare svare "huff ja...stakkars jente" om du konfronteres med ryktene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå