Gå til innhold

Livet fyker av gårde med meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke helt sikker på om det er mitt eget tempo som har blitt lavere eller om livet faktisk går veldig fort for tiden. Det føles som om det er 100 000 ting som skal gjøres og at alle helst skulle vært gjort for minst en halv time siden. Jeg har fått unna to store ting. Først bursdag med 18 gutter som faktisk gikk veldig bra, så ansettelse av den som skal være vikar når jeg skal ut i permisjon. Jeg hadde en tøff runde og endte med å innstille den jeg mener er best kvalifisert i stedet for en intern søker som de andre selvfølgelig foretrekker fordi det er en kjent person. Det føles veldig riktig både på kort og lang sikt, men det kostet altså en del ubehag og jeg måtte fronte dette overfor misfornøyde medarbeidere. Nå gjenstår salg av leilighet (visning neste helg), maaaaange valg i forhold til det nye huset og den lille bagatellen å ønske minstesnuppa velkommen til verden. Skal tro om jeg orker å feire jul når alt dette er unnagjort?

Jeg føler meg så sliten og kjenner at jeg balanserer på grensen av det jeg orker. Dessverre går det en del utover de her hjemme, tålmodighet er egentlig en av mine beste egenskaper, men nå er den tynn. Har en legetime om et par uker, det er kanskje lurt å be om sykemelding igjen. Jeg må bare få en del ting i orden på jobben først... Dessuten er blodprosenten litt lavere enn den burde være. Får overvinne min motvilje mot jerntilskudd, pøse på med biola og fiber og satse på at jeg både får høyere blodprosent OG kommer meg på do.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, ikke rart du er sliten.

Kjedelig at andre blir misfornøyde, men godt du kan være sikker på å ha den beste personen i ditt sted når du skal være i permisjon.

så masse du skal gjøre før fødselene. De aller fleste har vel nok med større barn og det å gjøre i stand til minsten,og så har du flytting oppi alt.

Masse lykke til!

Jeg synes og tiden går alt for fort om dagen....skremmende fort egentlig.

Lykke til!

Jul blir det unsett, man trenger ikke å styre alt for mye med den:)

Skrevet

Synes en sykmelding høres fornuftig ut i din situasjon. Du må tenke på den lille i magen også, samtidig som de rundt ikke skal svi for at du er sliten:-)

Litt kvalitetstid på hjemmebane er godt for kropp og sjel det:-)

Og ja, tiden flyr aldeles for fort.....og fortere synes jeg det går for hvert eneste år....

Skrevet

Huff, ja tiden går fort. Det beste er å trekke på skuldrene av det som "burde ha vært gjort". Jeg er ikke særlig flink til det selv, men man kjenner jo teorien...

Ta vare på deg selv oppi alt dette, Maud!!!! Høres lurt ut med sykmelding en liten stund, både for kropp og sjel :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...