fullrulleihuset Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Er også 50% sykemeldt pga bekkenløsning og migrene. Jobber som sykepleier på sykehjem, der det generelt er mye å gjøre og minimalt med bemanning (spes. sykepleiere). Havner stadig borti situasjoner som jeg føler er "uheldig" for min tilstand, i form av stress, tunge løft og fare for vold. Synes jeg har møtt lite velvilje fra ledelsen for hjelp til avlastnig og tilrettelagte arbeidsoppgaver. Har nå tatt helg etter tre dager på jobb....... er veldig sliten og har smerter i bekken og rygg. Blir sikkert å bruke en dag eller to på å komme meg til hektene igjen. Dessuten vil jeg tape 15% lønn pga deltidsstilling (kompliserte greier....) Kjenner jeg blir mindre og mindre motivert til å arbeide, da det er stort sett jobben jeg bruker alt av overskudd til. Fødte dessuten 6 uker før termin da jeg fikk min datter for to år siden. Fått anbefaling fra jordmor om å sykemelde meg. Alikevel kvier jeg meg for å gå til legen..........???? Redd han bare skal si at jeg må ta en skjerpings å pille meg på jobb!!!!!!!!! Hva synes dere jenter?
mrss83 Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Jeg synes ikke du skal grue deg til å gå til legen. Han må jo tenke ditt og babyens beste! Noen leger er jo strengere enn andre men tror ikke du skulle ha noe problem med å få sykemelding! lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå