EnJente_m_EnJente Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Igår ble snuppa ett år, si vi hadde bestilt fotografbilder til idag ! Altså dagen etter. Iallefall kom vi dit, snuppa var fornøyd, mett og hadde sovet ! Tenkte at dette blir bra. Hun er sjeldent grinete, virkelig. Iallefall kommer vi ned i studio og skal ta bilder. MEGET dyktige fotografer som har vunnet flere priser for beste fotografer osv. jobber der. Når han mannen som fotograferer skulle ta bildene ble hun helt umulig, satt ikke i ro, var IKKE interessert i han, og han var FLINK til å gjøre seg til en "klovn" for å få henne til å le osv. Vi var der i en hel time, han fikk tatt 3 bilder....enten gråt hun, enten reiste hun seg, ellers så satt hun helt urolig og var sutrete. Det gikk ikke, vi prøvde ALT ! Slik kjenner jeg ikke datteren min. Endte opp med at vi bare måtte dra og få en ny time. Det jeg nå lurer på, må vi betale ny fotografering ? De sa at de normalt tar 14 bilder, og at vi kun hadde fått tatt 3-4 bilder. Vi betaler 1700 kr for "fotoshoot'n" og får da med en fremkallning på 20-20 (eller noe) + album med 8 bilder. Jeg er LIVEREDD for at det skal koste oss 1700 pr gang, burde vel ha spurt der og da, men jeg var stresset og følte det ble pinlig da vi jo bare må komme tilbake uansett. Noen som har peil ? Huff det var dumt !
Nit@™ Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Jeg tok 1 årsbilder av Pilten hos fotograf. Pilten var ikke "seg selv", skjenert og skeptisk. Da vi fikk prøvebildene var det så dårlig at jeg hadde lyst til å girne.. Brukt samme fotograf til alle ungene, så jeg vet han er flink. Ringte opp og forklarte hvordan det var... Fikk ny time og det kostet meg ikke noe ekstra. De nye prøvebildene var MYE bedre!
snuppelure 74 Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Jeg ville jo tro dere slipper den summen 2 ganger men jeg aner ikke... Dere får bare spørre da vettu ;o) Hvis dere må det så blås i hele greia og ta bilder hos d@ddy i stedet Dyktig fotograf og mye billigere
Gjest Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 Det var dumt da, men veldig typisk... Jeg tviler på at du må betale full pris, det er iallefall ikke riktig og jeg hadde klaget i så fall. Du må nok betale for tiden og de 3-4 bildene de tok dersom du skal ha de i en album.
EnJente_m_EnJente Skrevet 31. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 31. august 2007 daddy ? Nordstrandsfotografene vi har tatt hos, og de er utrolig dyktige. tok der da snuppa var 2,5 mnd, ble vanvittig bra.
EnJente_m_EnJente Skrevet 31. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 31. august 2007 Jeg aner ikke hvordan de "tar seg betalt" men det koster altså 1700 for pakken med 8 bilder i album, forstørrelse på 20x20 (ca). og fotograferingen. Så hvordan de da tar seg betalt det vet jeg ikke :/
snuppelure 74 Skrevet 31. august 2007 #8 Skrevet 31. august 2007 Jeg husker ikke hjemmeside adr hans, men han er bruker her inne da )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå