Gå til innhold

Når fikk dere pergo-symptomer og bivirkninger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har spist min andre pergo-pille idag og sitter og kjenner etter om det skjer noe. Vet jo ikke helt hva jeg kjenner etter annet enn ømme eggstokker. Er bortimot livredd for eventuelle bivirkninger som kvalme og hodepine, så det er vell derfor jeg kjenner etter. Har en kollega som utviklet en veldig stor vann-cyste da hun gikk på pergo, så jeg tror selvfølgelig at det dukker opp noe sånn hos meg også.

Dere som fikk bivirkninger, når kom de og hvilken dose gikk dere på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

halla:)

Jeg har gått på dobble kurer, i min første kur ble jeg kvalm, hodepine, tørt som i sahara og en smule humørsyk dagen etter siste pille. Ved andre kur hadde jeg bittelitt vondt i hode, humørsyk og fryktelig tørt. Nå ved tredje kur har jeg ikke merka noe, er vel en smule humørsyk om du spør kællen.

Husk å ta paracet om du får hodepine, vet noen andre kan redusere sjansen for i bli gravid, men husker ikke hvilket merke. Derfor finnes det nå kun paracet her i huset.

Skrevet

Jeg fikk ikke bivirkninger før en uke etter EL, da fikk jeg kjempeømme pupper... Håpet i det lengste at jeg var gravid, men det var bare falske symptomer. Hodepine eller kvalme var jeg ikke plaget av i det hele tatt.

Lykke til!

Skrevet

Jeg har brukt pergo for første gang nå (er på dag 12 i dag...) og har ikke merket noe annet enn at jeg er en smule humørsyk :-)) Eller ganske mye til tider.. hehe Blir spennende å se om jeg får eggløsning denne mnd, det tror jeg ikke at jeg har hatt på mange mnd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...