Klar for en liten en =) Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 skal ordne bursdags gave il min kjære, men er ikke helt sikker på hva jeg skal kjøpe til ham!!
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 tja ikke vet jeg. men sambo har bursdag i dag og jeg kjøpte: barbermaskin som kan brukes i våt/tørr tilstand(skikkelig tøff altså hehe 2 dongeri bukser 2 gensere 1 par sko samt noen boksere..
Leontine Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Verktøy!!!! Mannen min har nå fått en del store verktøy (elektrisk sag o.l) og er kjempegla. Føler seg som en tøffing da
Lillemor73 Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Den ultimate gave til "snart pappa" finner du på nine.no - masse kule t-skjorter til både store mager og "store" pappaer :-)
mamma til 2... Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 jeg kjøpte fotpleie og hudpleietime til min kjære sist og han svevde nesten etterpå er jo ikke akkurat noe gutta bruker så mye penger på.. men jeg angret ikke akkurat på at jeg kjøpte det. nå vil han ha fotpleie i julegave også
Tpop Skrevet 31. august 2007 #6 Skrevet 31. august 2007 Jeg bestilte spatime til mannen min i bryllupsgave og han aldri hatt noen til å massere han før, men syntes det var deilig:)
Micha.. Skrevet 31. august 2007 #7 Skrevet 31. august 2007 min kjære fikk boksen med alle james bond filmene.....beste gaven noensinne syntes han. (det behøver jo ikke å være James Bond da, men noen andre filmer eller serier som akkurat din mann liker!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå