Gjest Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Er det farlig for oss gravide og fosteret? Var tenkt hjem på besøk til foreldrene mine i helgen, men nå sier mamma hun ikke er sikker på om det er trygt fordi min bror har fått helvetesild. Jeg har hatt vannkopper, det var meg som smittet min bror for mange år siden ;-) Men kan han smitte meg/oss med helvetesild? Blir litt forvirret av det viruset der...
mamma til 2 små:=) Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 jeg ville holt meg unna pga det er smittsomt.det klør og svir å en får store stygge sår.tror ikke det er farlig men det tar tid før det forsvinner.eksen min hadde det.
Gjest Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Uff ja, har prøvd å lese, men blir helt forvirret. Har egentlig skjønt det som om man kan få vannkopper (om man ikke har hatt det før) av en som har helvetesild, men klarer ikke finne ut om man også kan få helvetesild. Det er jo noe med reaktivering av viruset.. Hmm.. Kan man ringe legevakten og spørre om sånt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå