Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 plutselig i uke 36 fikk ansiktet mittet nyt utseende.jeg så det selv i speilet og idag har flere kommentert:ja nå kan vi se at du er gravid..dahh,skal liksom føde snart.men er det slik at jeg kanskje får før tiden??har født en gutt fra før men husker ikke hvordan det var.men masse vann har jeg fått.føler meg som en ballong.
MariaEW- 05.10.07♥ Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 har 26 dager igjen til termin her, og fikk samme kommentar i dag.. "nå har du typisk gravidansikt." da jeg spurte hva det var fikk jeg til svar, "litt hovent med litt rødligere lepper" takk for komplemanget...? øøøh..
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Haha jøssenavn:p for en komentar da maria:p uff, måtte jo le litt her...folk sier så mye rart.
mari.a Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 hehe..ja det ser jeg på bildene mot slutten av forrige sv skap og en stund etter fødselen-skikkelig rund i ansiktet var jeg...hehe..men men...har ikke kommet enda-er i uke 33-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå