Gå til innhold

Gravid??? svak strek på graviditetstest igjen!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan det faktisk være mulig at jeg har klart det denne mnd, la inn et innlegg i går om at jeg testet meg på torsdag, men slengte testen i søpla siden den ikke viste positiv etter 5 min. (men etter 30 min sjekket jeg testen igjen og da var det en svak strek gitt ) Så tok en ny test i deg, for 10 min siden. Men måtte jo ikke på do. og hadde da veldig lite urin å gi :) (er veldig utålmodig av meg). Men nå var jeg nøye med å vente på resultatet, og det tok maks 8 min så ble det en veldig svak strek..... Kan det Faktisk være mulig at jeg er klart det denne mnd. er så spent nå, og tør ikke å håpe for mye... dette er nervepirrende..

Håper inderlig at det er noen som kan svare meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du! Det kan jo hende at du er gravid, men jeg ville ikke vært for sikker før streken kommer innen 5 min. Forrige pp hadde jeg svake streker to dager på rad før ikm. (Disse kom etter 8-10 min) Men, tanta kom på ikm! Har du mange symptomer da?

Masse lykke til!

Skrevet

E helt grønn her inne,så ka betyr IKM?? og pp?? sånn egentli.. :)

Skrevet

Jeg tør vel ikke å håpe på noe, men symtomene mine er som følger:

er veldig oppblåst i magen

har sinnsykt ømme bryster

veldig sliten generelt

og de 3 siste dagene har jeg gått rundt og nyset veldig mye.

Men skal prøve å teste meg igjen i morgen, begge gangene jeg har testet meg har vært på kvelden. Så i morgen blir en spennende dag :)

Får krysse alle fingre og tær gitt!!

Skrevet

Hei du!

Jeg er ganske ny her, men dette spørsmålet kan jeg faktisk svare på :) IKM betyr Ikke kommende mens

PP betyr prøve periode

KM betyr kommende mens.

Tror hvertfall at det er sånn :)

Skrevet

Hehe takker...da håpe æ på IKM 11 sep! ;)

Har en gutt fra før på litt over 2,så nu håpe vi på liten beibis igjen...

Skrevet

Får håpe at tante rød ikke kommer på besøk da :) Har IKM den 9 september :) kanskje den sitter for oss begge :) Men jeg hadde eggløsning en uke etter siste mens, og det var faktisk første gang i min periode at det skjedde. Pleier alltid å komme 2 uker etter siste mens :) så nå er jeg spent!! Lykke til Prinsessa!

Skrevet

Oy,så det går det åsså ja!? Æ Regne nu me æ har eggløsning 2 uke etter siste mens...Det stemte nu med min forrige termin iallefall!

Har gått på Evra plaster det siste året,men fjerna det i juni!

Vet ikke ka det e me mæ denna mnd,som gjør at æ innbille mæ at vi har fått klaff...men spennanes å se! E ikke noe hast for oss egntli..men hadde vært deili me maibarn som sist...kanskje ei prinsesse...!? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...