3 skatter ute:) Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 holder på og tørene av mellomørebetennelse, intense smerter som er der hele tiden. ikke sovet på 2 netter. kan man ta en paralgin forte selv om man er gravid? er mellom 17-19 uker på vei.
mizz25 Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Heisann huffda,høres ikke godt ut... Æ va VELDIG plaget med to visdommstenner i forrige svangerskap,ringte legevakta,å han sa at æ kunne ta paracet i vanlig dose.. Sa også at æ kunne ta paralgin forte i nøden,men da veldig lite. Men syns du ska snakk med legen din,nu e det jo helg,så kanskje ring legevakta å hør? =)
mamma til 2 små:=) Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 ja i nøden! det er ikke farlig for fostere sa min lege men at jeg bare skulle ta i nøden
3 skatter ute:) Skrevet 31. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2007 nøden er her nå føler jeg så blir nok en til natta da ja
Gjest Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 Det er et godt kjent prepara som en kan bruke ved graviditet...ta pf du, det er mye værre for babyen med de stresshomonene kroppen skiller ut når du har smerter.
3 skatter ute:) Skrevet 31. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 31. august 2007 takk:) da håper jeg på en smertefri god natts søvn
*Mamma-i-Mars* Skrevet 31. august 2007 #8 Skrevet 31. august 2007 har du betennelse må du ta pencillin, eller så forsvinner de som regel ikke.
dolly29 Skrevet 1. september 2007 #9 Skrevet 1. september 2007 Vet ikke dette med smertestillende. Men et tips er (forsvinner ikke, men demper smerte litt) å ta varmt vann i en brødpose, pakke den inn i et håndkle (viss ikke, kan du brenne deg), og legg det på det vonde øret. Det har iallefall hjulpet meg. God bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå