Gjest Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Jeg har nå måtte gå til innkjøp av Canesten,kjøpte først bare kremen men ble senere anbefalt å bruke stikkpille i tillegg så i går kjøpte jeg en slik pille,tok den i går og smører med krem 3 ganger daglig. Hvor fort merket dere bedring? står at er det ikke bedring etter 3 dager så må man kontakte lege. Når kom sårene i underlivet bort? skal jeg smøre til de hudsprekkene er borte? står 3 dager etter symptomfri på krem pakken. Jeg har ikke hatt kløe,men legen (spesialist i gynekologi/obstretrikk?) sa at det var det,og man trengte ikke å klø.
Gjest Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Jeg har bare hatt sånne soppinfeksjoner som klør (uhorvelig mye), aldri hatt sår eller sprekker... Vagiatorene virker i løpet av timer, kløen blir borte kjempefort.
Kvalm som et uvær Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Hei. At du har direkte sår i underlivet, uten å ha klødd deg, synes jeg høres litt rart ut....Og at det ikke har hjulpet med Canesten stikkpille? Det høres ut som en kraftig infeksjon du har fått ja? Canesten 1 gangs stikkpille (den med kun 1 pille, ikke den over flere dager) hjelper etter 1 døgn. Jeg har selv tatt to kurer, gjorde det på kvelden, og da var jeg allerede bedre dagen etter.. Siden du har sår og det ikke hjelper, kan du ha fått en infeksjon i sårene i underlivet, fått bakterier e.l i sårene, spesielt hvis det er åpne sår.(da må du ha en antibiotikakkur i tillegg) Vanskelig å gro i tillegg, pga at det tross alt er i underlivet, ting gror litt tregere i slimhinner enn vanlig hud. Jeg hadde ringt og fått en legetime i morgen tidlig, hvis jeg var deg... Synes det ikke høres bra ut. Lykke til med deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå