Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har KJEMPEVONDT i underlivet? Jeg har det, og da spesielt i senga da jeg har lagt meg og skal f.eks. snu meg eller opp på do, eller til vanlig når jeg går...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det har jeg ikke opplevd. Har hatt veldig vondt nederst i magen. kjntes nesten ut som om jeg skulle ha forstrukket en magemuskel, men vet ikke hva det var......

Skrevet

jeg har... nede i skambeinet... er nok bare press fra babyen, jeg føler jeg må nesten holde hånden under av og til for at ikke alt skal løsne der nede...

Skrevet

Samme her... Er hodet til bebisen som trykker så fælt...

Skrevet

jeg har vondi underlivet men vet ikke om det er samme som hos deg uansett jeg var hos legen idag og det viser seg at jeg har urinveisinfeksjon:( men hos meg svir det også litt når jeg skal tisse også er jeg på do så si hele tiden !

så om du skal til legen eller JM snart kan du ta med urinprøve så de kan se om alt er ok?

Jeg har gått sånn i 2 uker og alle jeg spørte sa jaja men du er gravid så slik er det ......også viser det seg at man har infeksjon :(

Skrevet

Jeg har det på samme måten. Vondt i underlivet når jeg ligger i senga og når jeg skal snu meg i senga. kjennes ut som det er i de store kjønnsleppene. Akkurat som en stikkinde vond følelse. vanskelig å beskrive. Gjør også vondt når jeg skal resise meg fra liggende til stående. trur kanskje dette har blirr litt bedre etter at hodet festet seg skikkelig. Men man er jo veldig hoven nedentil så kan jo ha med det å gjøre. Mye blod som presser på i blodårene. Spurte jordmor siri om det her inne og hun trudde det kunne være åreknuter eller noe nevrologisk, hva hun nå mente med det da ;)

Skrevet

jeg og har det:-(

men er ikke dette bekkenet da?har jo jeg hørt...

har kjempe vondt nede i undelivet og det er voldsomt press!!!

natten skulle jeg tro jeg knakk i to!!og klarer så vidt røre på meg:-(

men er snart over håper jeg....i uke 33+6...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...