Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Skal ta planlagt ks. Her på sykehuset er det ikke praksis med klyster foran ks. Jeg er ikke så sikker på om jeg er interessert i å måtte gå på do rett etter ks, ville dere ha tatt klyster dagen før ks likevel?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Jeg fikk beskjed om at jeg får med fra sykehuset da du blir skrivet inn, men jeg har kjøpt inn ett extra her...husker jeg hadde en lap' i magen og klarte ikke presse ut noe og spurte om to avføringstabiletter....det kunne jeg ikke få for det kunne jeg bli avhengig av..... sliter litt nå med å tømme meg nå om dagen så ja...jeg tar microlax nå. Og jeg skal tømme meg skikkelig før ks.
øynesomtinntallerkner Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 For noe tull. en blir ikke avhengig av to avføringspiller, da hadde jeg vært helt ødelagt. Jeg er nødt å ta det minst ei gang i mnd nå i disse tider, er jo ingenting som fungerer som det skal!! Som alt annet vil jeg anta det er alt med måte. Åh jeg er lei av å være gravid.....
Willy Wonka Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Jeg får også med meg klyster hjem før ks. Tror det kan være en kjempefordel fordi det ikke er ok å presse ut noe som helst med et ferskt operasjonssår på magen. Gjør nok vondt i såret
gla_mamma Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 Ta et kklyster du og ikke tro på de som har sagt til deg at du blir avhengig av et par avføringstabletter. Det er jo derfor slike tabletter finnes, for at man skal kunne ta dem når det trengs en sjelden gang. Hade vært noe annet hvis du måtte ha avføringsmiddel hver gang du skulle på do da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå