Gå til innhold

Barnevogner


tonnil

Anbefalte innlegg

Hei

Har tenkt litt på det med vogn. Vett det e tidlig, men har jo lov å drømma =) E det någen så vett hjemmesiå te Jane vogner? Kor selges de henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har litt barnevogndilla, og etter min mening er beste 4-hjuling Teutonia mistral som man lett kan vende styret begge veier på, og beste trehjuling One Tree Hill Urban Jungle. Teutonia Spirit S3 er også en bra trehjuling, med den fordelen at den kan være vendt begge veier, men trillecomforten på den er ikke helt topp, og sportsvogndelen er litt liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har i dag vært å kjøpt meg barnevogn =) Type Jane Combi Pro Slalom. Kjempe fornøyd! Koste egentlig 8000,- men fekk an på salg te 4800,- Eg har veldig dårlig rygg, og trengte ei lett vogn. Denne e heilt sånn som eg trenge. Og då konne eg ikkje la dette tilbudet gå fra meg. Bare håpe alt går bra!!! Og det ska det jo, selvfølgelig =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jane vogner vet jeg veldig lite om, en har ganske god peilig på en del andre vogner.

 

Har selv en OTH UJ som jeg skal bruke bag på. Når ungen vil sitte, skal vi kjøpe en sportsvogn som kan brukes begge veier, og som også skal bli barnehagevogn senere. Ulempen ved OTH er jo at den som sportsvogn kun er forovervendt. Men for meg er det ingen ulempe at jeg må ut og shoppe en ekstravogn. Vi trenger dessuten også en i barnehagen, så da blir det 2 fluer i et smekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns den e ffin, jo. Men i mitt tilfelle så måtte eg ha någe kor bagen e lett å ta av, pga til tider store ryggplager. Ellers så e det jo ein million forskjellige vogner å velge mellom. Må bare velge det som passe deg og ditt forbruk =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...