snuppa6-fikk jente 19/3 Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 snuppa mi nærmer seg 6 mnd og helsesøs sa på siste kontroll at jeg ikke trengte å gi henne noe mere mat, men heller begynne å kutte ned litt på melka( hun får nan2) nå får hun mme på morgenen, mme og grøt på formiddagen føre hun sover en stund, så frukt og vann, middag og melk og melk igjen som siste måltid. tenkte å gradvis begynne slik nå; morgen165 ml mme og grøt formiddag 120 ml mme og fruktmos mellommåltid frutti og vann efta 100 ml mme og middag kveld 180 ml mme og grøt og så evt litt frukt/fruktmos innimellom ved behov? ser dette greit ut? hva spiser deres på den alderen?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Her er måltidene ca. slik, 5,5mnd baby. Frokost: grøt med banan eller eple most oppi også lager jeg en flaske med mme på 250ml, men av denne går ca. 60-70ml til grøt og resten i drikke(av og til en del igjen da jeg ammer og. Han får mm før grøt), så ca 80ml med mme. Formiddag: Fruktmos og mme ca.120ml Lunch og formiddagsmat går ogte oppi ett: Grøt og vann Middag: 100ml mme og middag... Kvelds: Grøt og 100-150 ml mme Og ca to ganger amming om natten- phu.... I tillegg så mye vann han vil ha og evt frukt med han vil, I tillegg ammer jeg inni mellom,så av og til dropper vi lunch og han får bare mm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå