Little P & D Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Har sett litt her og der, men finner liksom ingen jeg liker.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Det slipper vi for familien til sambo har en seng som sambos pappa på over 50 år sov i når han var liten og som alle ungene i tiden etter har brukt...
Gjest Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Skal visst arve senga etter brødrene mine jeg. En heeelt enkel og kjedelig sprinkel-seng =)
Kvitrebekk Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Vi har kjøpt sprinkelseng på Bohus i serien Memory. Den er kremhvit. Kjempesøt synes vi. Også likte vi at vi kan få andre møbler i serien :-)
Nela Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 Har kjøpt en brukt fra noen kjente. Billig, men helt enkel og vanlig sprinkelseng:)
Suss@ med 3 gutter Skrevet 31. august 2007 #6 Skrevet 31. august 2007 jeg har kjøpt en utrolig søt serie på barnas hus.. stellebord og seng i hvitt med bilde av en ponni på..hørtes skikkelig teit ut ser jeg,, men den er utrolig søt:D
♥Tullerusk♥ Skrevet 31. august 2007 #7 Skrevet 31. august 2007 suss@ : det hørtes så søøøt ut-...Skal være litt kliss og søtt når man skal ha barn=o) Til HI: Har seng fra lille gutt når han var liten og den skal vi bruke til neste mann også...den er litt sånn mahogny (husker ikke hvordan det skrives=o) ) Og den kan stilles inn i flere høyder etter hvert som baby vokser...Kjempe fornøyd med den...=o)
mrss83 Skrevet 31. august 2007 #8 Skrevet 31. august 2007 Jeg har ikke kjøpt noe enda, men skal nok ha en sprinkel seng. Og pappa skal kjøpe vugge til oss, av en gammel mann i Bø i Telemark som lager noen utrolig fine noen.. Gleder meg, men drøyer så lenge jeg kan, har ikke så mye lagringsplass!
Erisa* Skrevet 31. august 2007 #9 Skrevet 31. august 2007 Vi har tenkt mye frem og tilbake, men har nå bestemt oss for Stokke Sleepi. Den er bare så nydelig! Koster masse, men vi ønsker oss penger til fra foreldre og besteforeldre. Det som er fint med den, er at den kan brukes helt til nestemann kommer om kanskje 5 år:) Men den er kjempedyr, over 6000 kroner! (huff, vi er nok litt gale som skal kjøpe noe så dyrt...)
Sunniva78 har to små Skrevet 31. august 2007 #10 Skrevet 31. august 2007 Den har jeg også lyst på... Men som du sier, den er dyyyr! Blir nok litt vurdering fram og tilbake, så får vi se hva vi ender opp med...! Fristende å kjøpe en enkel og mye billigere en på ikea også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå